valbååååårg

aeh, först i morse... så åkte jag in till uppsala med nåra snygga pullhönor. det var trevligt och mycket människor men äsch :d kte hem från sstan ca halv 7, för att hitta nånting roligt att göra i tierp eller så.. jag åkte hem och böt om å åt en korv, senså körde wiktor in mig till tierp igen till mina små snuffspolare.
lekte med polarna litegrann i tierp men vi fann det inte så roande att sitta på bennys så vi funderade på att ta 10 bussen till bruket och se vad som hände där.. när vi kom till bussen insåg vi att dt var ett gäng grappar som vi kände igen ;) hehe som skulle med samma buss. så vi åkte med dom till söder och gick til kasen där..
det var inte så livat där heller men det var endel trevligt folk iaf satte det dög för oss.. sen tog jag & alla grapparna sista bussen hem, jag hoppade av hemma med vettefan vart dom stack :D
nu är jag iaf fett trött, satte ska nog sova! det blev en lite lagomt lugn valborg i år :)
 godnatt alla kära poleeeeeeeers :*

& jag vill bara säga att jag fattar inte problemet. du säger en sak, men beter dig som en helt annan.. eller ah, du sa iaf. fan jag förstår inte varför du gör såhär, jag förstår inte hur du tänker. blir bara så grymt besviken. är jag ingenting längre bara pang poff eller?

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0