AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHH

åh fyfan vad jag är arg nu, jag verkligen hatar henne.. åh vad jag är arg! och okej jag har själv sagt att man inte kan hata någon man inte känner eller har träffat, men jag har sån jävla hatkänsla. jag ogillar iallafall henne såååå starkt!
inte för att jag är arg på henne, jag är arg på honom, så jävla arg. jag skulle vilja döda honom, strypa honom och helt ärligt strimla honom i småbitar just nu, fyfan.. tänk på vad du säger eller säg ingenting alls, om du inte vill att jag ska försvinna verkligen helt och totalt. JAG HATAR DIG samtidigt som jag fucking älskar dig. FYFAN VAD JAG BARA VILL SPÖA NER DIG HÅÅÅÅRT! synd att jag är för svag


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0