ännu en värdelös rubrik

en hemlis... jag saknar erik, jättemycket! fast jag inte borde det.. men som sagt, hemligheter är till för att berättas, och ja. jag kan inte påstå att dethär var en så hemlig hemlis, fatt jag tror ändå att väldigt många fattar det. kim och erica tycker att jag är tyst av mig?! jag förstår mig inte på dom, alltid :) men jag gillar dom mega mycket ändå.
imorgon börjar skojan, tror jag drar en fbeohk efter det, johanna & jenny MINA älsklingar <3 dom är så underbara och jag saknar dom så otrooligt mycket skani veta! men nu ska vi ta saken i egna händer och återigen bli en familj, har jag bestämt!

nu ska jag cykla och hämta en polare vid bussen satt jag slipper sova ensam inatt! :D hehe, jag vill då meddela folket att jag sovit ensam endast 6 nätter på hela sommaren! (y) toppen jobbat evsaaaan!


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0