återigen sidskogen

min kanot är en väldigt trevlig polare.. jag och jenny gillar den, både på morgonen kvällen och natten. och erica har halft flyttat från sidskogen, hon har iaf börjat. hon och kim har nämligen fått lägenheten nu, brabra!
och vill ni veta vad jag är cool!!!!? jag har hoppat från älvbron i järvsö, och från kyrkbron :D åh det var så kul, kul! ärskän jag och goliat var otroligt modiga, sen så var ju några lite fegaoch inte vågade hoppa.. äsch, en applåd till jenny iaf som hoppade från kyrkbron en gång.
men polare.. jag hör av mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D <3


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0