cherry cherry booom boooom

jag kom hem för nån timme sen, har varit i järvsö. jag och jenny har bott hos kim och erica hela helgen (ovanligt (A)) hehe. helgen har vart skapligt händelsefull och jag har självklart gjort bort mig igen, men vad gör väl det om 100 år :D jag kan säga att jag inte mår så bra och är jävligt trött så efter ett par långa diskussinner med mamma körde hon till affären och lät mig köpa godis! underbart, och välbehövligt.. funderar på om jag ska lyda mammas råd och gå och äta middag eller om jag äter godis istället. återstår att se! heh

+ att kim och erica gillade sin inflyttningspresent (: he-he

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0