danneh är bäst!

på begäran av danne ska jag lägga ut ett inlägg med denna rubrik, satte!
jag fick inte stå i mitten i mitten på klassfotot, fast jag är kortast, fett fail. fan vad arg jag blev på fotografen, ååååååh. vilket resulterade i ett inte bra foto. och inte lät han oss se det efter heller. vad var hans problem? arg blev jag iaf!
känns inte som att jag har något mer vettigt att skriva, så nu ska jag försöka få erik att ringa mig satt jag kan ta ut min ilska, till och på honom. just nu förtjänar han det

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0