day of today

för ovanlighetens skull så sov jenny hos mig inatt. och när vi vaknade så var vi inte så sugna på att klä upp oss. så jag tog mig en dusch och sen körde vi på emo tema idag i skolan, jenny tog min otroligt snygg megadöd tröja och jag PANTERA tröjan. så otroligt najs.
snart ska mamma och jag åka och plocka upp jenny sen till affärn, ska köpa hårfärg och lite grejer till våran överraskningskorg, hehe. så kul! sen ska vi åka hem och färga mitt hår, i hopp om att jag ska bli ännu ljushårigare (a) hehe toppen.

som sagt hade vi en emodag (tröjan) hehe osminkad med solglasögon! (som jag hade på mig hela dagen, för att mina ögon var otroligt små och trötta idag)


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0