det regnar i min själ

drog en singkväll igårkväll. belsing stod för det och jag tog med mig jenny som gäst, hehe. tack för kvällen, natten och morgonen iaf tjejer.
jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva idag, känns inte som om jag har riktigt mycket lust.. allt som snurrar i mitt huvud är att skolan börjar om 2 veckor, att jag inte kommer kunna träffa erik och erica nånting typ.. och att jag inte kommer bo kvar här om ett år, känns så hemskt nu, när jag tänker på det så. mitt liv har vart här så pass länge, och om ett år kanske jag aldrig mer kan komma in och få vara i det här huset.. på denhär gården. jag som älskar stället. fan, jag har inte lust för nånting just nu. och bättre blir det inte av att mamma helatiden frågar "mår du bra" .. " du ser så ledsen ut, har det hänt nånting?" men jag borde väl vara tacksan, tack för omtanken mamma!
jenny är underbar, hon håller just nu på och sitter i korsbo franför sin dator och fixar bilder till mig, som jag inte kan få in på datorn. men jag ska tamefan ha dom i datorn, och fyfan vad jag saknar erik..


det regnade igår så vi gick ut i 2 minuter och blev skapligt blöta! hehe
tametusan så mycket jag älskar dig!


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0