epic fail

Tjeeeeeeeeeeeeennnnnnaaaaaa!! Det är Micaela! Wiiiiiiiiieeeeeeee!!!!!!! Tierp är assnajs!!!!! Jag har varit på benny's en gång! Det var aaaaaassnajjs!!!!!! Tjeeennna!! Nu ska vi äta mat snart! ASNAJS! Idag åkte Unni hem. Apbajs!!! Vår tid i Tierp har vart spännande! Ett äventyr från det att vi klev av tåget till att vi kom hem till eve! Men det är härligt. Med äventyr alltså!!!! Nu ringer Evelinas telefon, hon har världens coolaste ringsignal! Jag känner en boooooooooooooot hon heter Anna Anna heter hoooooon. Hon har två mobiler, det är knaaaaas. Jag, Paula och Unni har varit här sen onsdags för att hälsa på våra lantisvänner som vi lärde känna i england, det var härligt! Jättehärligt!!!!!!!! Johanna är i telefon hon är också asnajs! (ELLER APBAJS!? :O) Neeeeeee, hehe skojja!!! Vi ska äta en farlig korv nu och sen ska vi träffa per! JIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO. Hejdå från mig!!!!!! WIEEEEEEEEEEEEE

Kommentarer
Postat av: Anonym

vaddå epic fail??

XOXOX

2009-08-01 @ 13:52:01
Postat av: evelina

mici älskling, det var en epic fail

2009-08-03 @ 19:27:26
Postat av: Anonym

evelina den fina, det var det verkligen inte!

2009-08-03 @ 23:58:46

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0