försöker vagga mina minnen till sömns

jag byggde nåt från grunden, jag hade mål och jag levde för det! i love that i hate you but i hate that i love you. jag vill bara glömma allt det bra, för jag vet att du är inte längre värd mig, inte på en fläck. så puss och adjö, du och jag existerar absolut inte mer! och jag tänker bara skratta och må bra, inga mer besvär ingenting mer. ska vi prata så ska det fan vara irl nu, inga mera telefonbråk, tack!  men jag tänker bara skratta åt dig, kom ihåg det.
HA - HA, för jag mår så otroligt bra utan dig

jag klarar mig super (Y)   (bild från sommaren 08, första gången)

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0