gäru, kenneth von anka arne arnold cornelius kentuckyh! (KVAAACK)




jenny, min älskling, min bror, mitt hjärta, världens bästa.. du anar inte hur mycket du och allt du gör betyder för mig. jag ska aldrig släppa dig, jag lovar det om det så är det sista jag säger. du kan alltid komma till mig, vad det än är. för vad jag än fixat för problem så har du alltid funnits där. även om det var jag själv som var problemet så var du på min sida, och jag uppskattar dig verkligen för den du är. för du om nån är dig själv och alltid en underbar person. jag gillar dig starkt. även på dina bitchtimmar <3 och vi ska fuck yeah flytta ihop

jag älskar dig
/evelina


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0