gik

jag bara tänkte på danne för en minut, och hur han stavar till geek :D lite smått roligt, jag gillar verkligen familjen ling. fyfan! nu har jag suttit hemma i bäcklösen i tre dagar och mitt mesta sällskap har varit kallom, och ozzy..  jag har sett kenny starfighter, kenny begins ca 4 gånger om + att jag har sett ett antal andra filmer, men nu har jag bestämt mig för att avisolera mig och åter igen börja leva mitt liv, medans jag är ung och snygg dvs. satt jag åkte och tränade knattarna ikväll, eftersom att det är onsdag.. sen så bad jag snällt min luffare till polare att hänga med mig hem satt det gjorde hon. jenny, jag gillar dig lite.



lite bilder på'na från här i veckan :)

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0