godmorgon mina kära (vänner(?))

eftersom att min mor blev 44 bast igår så lovade jag henne att följa med till morfar, alltså ska jag till morfars gubben idag. där jag inte varit på otroligt länge.. evelina feel bad samvete. men vafan, det är ju bara jobbigt. men idag kommer iaf mysan dit, och henne har jag saknat sååååå!
satt nu blir det att åka och kalasa hos morfar, hoppas inte hela princess tårtan tar slut, kan behöva lite till frukost.. hehe mumma! jag fick ont i magen nu när jag tänkte på princess tårta, attans balle! nu ska jag inte skriva mer och för en gångs skull lägger jag inte ut någon bild heller! :D men kanske att jag tar några hos morfar som jag måste lägga ut sen (a)
pusshej leverpastej

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0