godnatt singare, kompisar, hjärtan, ekkel, och randoms

jag funderar på att nanna kudde snart, så tänkte skriva godnatt. först ska jag bara kolla på tv4 och vänta på att telefonen vibrerar och utför lite "jag känner en bot" satt jag senare kan få en god natts sömn, vilket jag inte fick inatt pga att vi sov 4 bbbbbb-brudar i min säng. men jag lever.
kör på min favorit vaggvisa som mamma alltid sjöng för mig:
sov du lilla vide ung, än så är det vinter
än så sova björk å ljung, ros och hyasinter
än så är det långt till vår, innan rönn i blomma slår
sov du lilla vide, än så är det vinter


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0