kalaskul

kalas kul att det är kalas hos mig. jag har var i alla mina 3 hem idag, men nu jag vara hos daddi. kalle har kalas ty han fyller 6 år imorgon. stor pojke! men han var dum så jag dissade kalaset och satte mig vid datorn, mycket bättre. markus & marcus underhåller mig bäst dom kan. ganska kul, hehe.
tror jag ska fixa in bilder på datorn och ladda upp lite :D låter roligt, japp japp!
kör på bilder från den veckan som varit..
ONSDAG-  jag och jenny planerade att campa i järvsö, hade med oss "allt" vi behövde, men mamma gillade det inte:

allt började med att vi tog tåget, tierp- järvsö! :D

vi var xtremt redo att campa!


drog en sibylla och umgicks lite, sen gick vi till kramsta och campade innomhus!

TORSDAG- järvzoo, brohopp och övernattning i lägenheten!

godmoron!

promenerade

JÄRVZOO!





övernattning och invigning av kims och ericas nya lägenhet :D

nu räcker det med bilder tycker jag! kanske visar fler sen :)


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0