lets have some fun this beat is sick, I wanna take a ride on your discostic!

jag sitter hemma hos emmma och har trevligt. hon är fett tuff, med henne kan jag snacka skit som aldrig förr! det är så himla roligt :D och vi har oftast samma åsikter, det är toppen (y) imorgon ska vi ta klassfoto i skolan så vi funderar på att välja kläder och sådär, blir tidig morgon för mig imorgon fifan! kommer få ångest ikväll, jag vet inte vad jag ska ha på mig och så, men det löser sig alltid..
haha jag och emma kollade en killes blogg nyss, var så jävla kul! skön snubbe alltså, han var så jävla fjortis.. hahahaha
www.blondaa.blogg.se alltså, jag lovar att ni gillare.
nu ska vi spela pussjakten och umgås, snacka ännu mera skit, välja kläder och göra manikyr, eller nånting sånt :D
ah, puss babe love you hejdå <3
HAHA

världens bästa spel, jag lovar dig



och! världens bästa emma, som blondin och rödtott <3
hon har gått och blivit rödtott jajamen, fast hon är fortfarande världens bästa emmsing!

Kommentarer
Postat av: Danneh xD

Jag har läst de nu :) och ska printa med! x)

2009-08-26 @ 15:45:41

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0