morfaR + IKEA HOUSE!

jag och mamma åkte till morfar imorse, sen kom även lite andra av mammas syskon och mina kusiner. toppen! träffade både my och simone :) hade saknat dom. men det känns hemskt att morfar mår så som han gör, och jag känner verkligen hur mycket jag saknar honom när jag väl är där, för han komm ju aldrig bli densamma som han var. han har verkligen tynat bort i styrkan, personligheten och storleken. han har fan smalare armar än jag.. herregud.
efter att vi vart hos morfar tog jag och mamma en sväng in till ikea och kollade på grejer till mitt nya rum, och sen gick vi på gränby lite sådär :)
pic's of today:

hittade ett foto hos morfar det första jag gjorde :) evelina-wiktor-oskar


mormor-morfar-mamma


morfar <3 - att se dig såhär svag är helt onaturligt i min värld! du är min superman!


evelina- simone- mysan      umgicks på morfars balkong lite


mumma



sen blevdet IKEA för hela slanten. nu sticker jag till pappa! CHIAO

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0