no one wants forever

veckans låt är lätt no one wants forever, så underbaar sång!
igår, dvs torsdag började vi återigen med att bada på jumpan. var faktiskt roligt, och inte alls lika jobbigt som det brukar. vi körde rugby mot b, hehe kan tala om att A vann ganska rejält (y)
när jag kom hem var jag lite sällskaplig och för ovanlighetens skull så följde jag med min familj in till travet där det var v65 eller nånting liknande järvsöfaks var iaf där. det är ändå ganska mysigt inne på travet, om det inte hade vart för alla hästar. och jag träffade oskar, vilket jag inte gjort nu på ett tag. jag saknar han.. och på söndag flyttar han helt, usch vad ensamt det kommer bli!
och än en gång så har jag en massa bilder att bjuda på, som vanligt mest på en viss blondin.

en evelina, taggad och redo för en låång skoldag!


sliten efter en skoldag


busade lite sen också


och följde med familjen på deras stora passionerade intresse, trav


just like an angel who felt from heaven, I have something to say...    GOODBYE

måste bara tilllägga att jag ÄLSKAR denhära toppen! toppen (y)

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0