o la la

jag är hos min pappa! hurra för det, var på tiden att jag kom hit tycker man. men jag åker igen imorgon, då bär det av uppåt i landet igen. ehe, nyss lärde pappa mig kära fyrhjuling, jag var fett duktig! det var nästan som att köra skoter. vi var och fikade hos kalles mormor för hon fyllde år, sen fick jag köra hem. och nu sitter jag här och lyssnar på barbados, fett bra! eller ah, iaf den bästa skivan jag hitta. heh
när du rör dig stannar jorden
allt förändras
det känns som om tiden står still
och jag vet vad jag vill
som kom nära, nära
jag vill känna din hud imot mig
i en gungande dans bara vi två
så kom nära, nära
jag vill trycka dig tätt intill mig....
fett bra iaf. men nu ska jag lägga ut lite bilder och visa hur jag ser ut, hehe skoja. tror jag ska visa nånting annat, som att jag, jenny och joey var å bada. eller att jag och jenny va i stan idag, eller att jag älskar eriks tjöja. kanske att det blir massa ego bilder iaf, hehe.

finväder! I'm on my way to bussen


stötte på en polare :)

man får kalla oss extremt annorlunda om man vill. det är okej att ha flottigt hår...

& jag gillar det hära linnet..

men jag älskar denna tröja, det är den jag får leva på nu när inte erik är här..

a jusste, jag gillar ullfors badet nu igen..

det gör robinson-jenny också :)
är nog mer dryg sen i ett nytt inlägg, känns som om detta blir för långt annars ;) hehe, puss iaf

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0