och sista inlägget för ikväll, jag lovar!

eftersom att datorn hos pappa blivit unable to fungera nu så blev det endel att skriva och så nu när jag kom till mamma. men det gör väl ingenting. man behöver ju faktiskt inte läsa ifall man inte vill.
idag hade vi iaf musik i skolan och jag kan säga att jag gillar våran nya lärare där, han var skoj! fresten så har vi ny lärare i typ alla ämnen, ifall nån undra. fett drygt, vi byter typ hela tiden, nu har jag fått ny mentor också, IGEN! så irriterande. men det funkar väl om ett tag med henne också antar jag. och idag vill jag lova att vi var trötta efter hela skoldagen, jag och emma typ dog sista lektionen, men sen åkte vi till gävle för att pigga upp oss! och äntligen köpte jag ett par nya jeans. dunderbart :)
ego bilder från idag: hehehehe

busig

busigare

och busigast.   jag gillar min BAMSE kudde!

DESSUTOM SÅ FYLLER MIN MAMMA ÅR IDAG! massor med grattis till tanten :)


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0