OMG

alltså, nu har jag lekt med kim och erica 3 dygn non stop :) att dom inte tröttnar på att ha mig efterhängandes.. men nu får dom vara ensamma ett tag igen och tur är väl det, för dom alltså. jag åker till tierp igen för att börja min karriär som skolflicka återigen. fufan, jobiigt men sant! och jag lovar, eller försöker iallafall lova mig själv att nu, NU ska jag försöka, jag ska plugga, jag ska vara med på lektioner och vara duktig! lycka till evelina, brukar jag säga. och sen när 9an är avklarad och jag flyttar upååt i landet totally helt och hållet, då blire väl slotte eller nånting. jenny är fett på!
aja, händer väl kanske (högst troligt) att jag skriver när jag kommer till tierp! puss

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0