onsdag

efter att jag haft en tuff dag i skolan åkte jag hem, trött och utmattad. näe men iaf.
för att min far skulle sluta tjata så mycket så gick jag ut och målade lite på brygghuset, och min älskade lillebror skulle självklart vara lite generös och hjälpa mig, vilket resulterade i röd fönsterkarm, rött hår, röd rabatt och en halft röd unge. tack gullet omtänksamt av dig.
efter att jag vart snäll och målat så vart jag ännu snällare och pallrade mig iväg till ullfors på fotboll, barnen var riktigt duktiga nu faktiskt. jag vill säga att det tar sig :d
en evelina sådär en onsdagkväll, osminkad och redo för träning:


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0