polare är här på besök

jag har jenny, johanna & julia här :) det är toppen (y) mitt humör blir återigen till det bättre. jenny spelar piano, det är toppen, julia gick nu och frågade jenny och hon kunde få spela gitarr och nu gör hon det också, hennes nya låt är "i don't wanna live" underbart. kan säga att jenny är SÅ mycket bättre än julia :) heh, nu kom johanna och slänger in lite trudelutt kvitter, och själv stämmer jag in med mina knapprande tangenter :D det låter verkligen toppen! (y)

EN JULIA!


EN JENNY!


EN JOHANNA!


OCH EN UNG & SÖT EVELINA :D

Kommentarer
Postat av: Linnéa

gillar din header :D

2009-08-17 @ 21:00:55
URL: http://[email protected]
Postat av: evelina

jag med ;)

2009-08-18 @ 19:20:32

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0