skolan är igång, igen

fyfan, jag gillar inte skolan.. och imorgon, då har jag svenskaprov. inte roligt grammatik och 9 ordklasser och allt vad det heter. men jag menar, om jag failar, så vad gör väl det om 100 år!? inte vet jag, och inte vet du. det är bara gud som vet. gud den allsmäktige! christer tror på gud, jag saknar i.o.w! allt var felfritt, nästan :)
imorgon ska jag och lille hottiepaj gå till umo klockan halv 11. det ska vi! jag älskar verkligen pajen <3 hon är dunderbar!
och för dom som undra så har jag ont i magen, frågan är. ska jag äta eller sova på saken!? hmmmmmm

       
pajen, pajen, pajen den där kvällen, pajen <3
vågorna smekte stranden, hårt

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0