the way you make me feel

jenny och johanna var hos mig igår inatt och imorse och fy tusan vad jag älskar dom! det är så hemskt, jag förstår inte vad som hände där ett tag, ni var ju trots allt så otroligt mycket. ni var inte bara mycket, ni var allt! och damn jag har verkligen saknat er, det känns så otroligt bra att bara ha er här.. vad vore jag utan er, ni har format mig. ni har alltid funnits där. ni har gjort mig till den person jag är idag. utan er hade jag inte vart den samma evelina. att återigen känna den där känslan som jag får av att vara med er, det är dunderbart!

jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå när du inte ser på
och genomskinligt grå, blir jag
utan dina andetag

ni är bäst. verkligen!

mina hjärtan och jag flyttade över till gästrummet för att bo där i ett tag, medans mitt rum byggs om!


5an   (hehe, hade ingen på alla 3)

9an
damn girls, I promise you, we're made to be

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0