TJAAAAAAAAAAAAAAA

idag fyller min älskade lillebror 6 år.
och imorgon börjar han förskolan.
alltång går så fort, nyss var han bara en liten knatte som inte ens kunde krypa, och nu.. det känns både hemskt och härligt..  födelsedagen firades med vattenkrig, godis och kenny starfighter! han älskar mig, jag älskar honom, vi älskar kenny starfighter! "jag vill ha glass, näe jag vill ha action, näe glass, action, glass, action, både action och glass!"



SOM JAG ÄLSKAR DIG, återigen, grattis på 6 års dagen gobit! <3

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0