vill ha dig i mörkret hos mig, tiden den stannar när vi rör vid varan

jag har kommit på det nu, jagär egoist, jag heltenkelt älskar mig jag migsjälv och evelina! jag gillar det, det är så otroligt bra.. " du måste älska dig själv för att kunna älska någon annan och bli älskad". det är ju toppen. skolan är däremot inte toppen, men jag ska inte skolka, och jag ska sköta mig! jag är duktig än så länge. ååh, och gissa om jag har varit glas idag, sen igårkväll och åh vad glad jag har varit :D duuuuuuuuunderbart! och nu:
bilder på den jag älskar och känner mest i hela världen! (för så måste det ju faktiskt vara)

en evelina i dagens dagsläge:
lycklig och på braaa humör






en evelina för en vecka sen:
mindre lycklig, och mera sliten


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0