wolli bolli

jag vet inte varför jag skriver, för jag har ingen anledning att skriva. men jag gör det iaf. jag blir snart enormt deprimerad.. varför är det bara dom som inte borde göra det nu, som visar att jag betyder nånting. jag blir, vansinnig. jag faller tillbaka om inte telefonen ringer snart. jag älskar dig. insé det, och snälla, ge mig känslan av att du känner detsamma. jag klarar inte av att känna mig oälskad, inte av dig! och om jag snart inte får känslan, så ger jag upp. förlåt, men jag klarar inte av dethär.

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0