YOU GO GIRL

emma sa så idag, dock sa hon det till en kille. hehe smart! (y) YOU GO GIRL. emmaboi i love u! <3
imorgon ska vi ta skolfoto i skolan, vilket jag redan skrivit, och jag har kommit på en sak, eftersom att jag numera är kortast i klassen (ja, david och marcus har växt om mig) lite skämmigt men sant, iaf så nu får jag stå i MITTEN I MITTEN! på fotot alltså, fatta najs. perfekt, först så är jag den enda blondinblonda + att jag står i mitten. gäller att jag inte failar totalt nu också då. meneeeee, jag kan ju lägga ut fotot här så småningom. när jag får hem det och sådär.
nu ska jag underhålla alla mina msn vänner, plocka fram kläder och greja. usch, jag tog över alla mina kläder till gästrummet idag för att jag måste bo där nu när dom bygger om mitt rum, attans. flyttar över helt imorgon. aja, puss hej!

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0