HE-HE

nu är det såhär!!! jag och amina har varit vänner i över ett år & våra mammor har ALDRIG träffats. men NU, helt plötsligt, kommer wilma ner och säger att min mamma är här :o (hos amina)
när vi kommer upp så sitter dom där i soffan och dricker kaffe och pratar ;o HAHAHAHAHAH helt sjukt, våra mammor är liksom helt olika, asså. insane! *garvar*

jag hatar mååd, & hk.
annars har vi haft en händelserik dag med solning, filmning och annat kul xd hehe

oboy, vi solade lite i det vackra vädret.   jag älskar dig bäst<3

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0