hemkunskap och maud. åh näää

just nu sitter jag på hemkunsdkapen, maud, (som man uttalar måd. men jag inte vet hur man stavar) har sagt åt mig att kolla upp vad MSC står för. och jag har kommit fram till att det har med miljömärkning av fiskar och skaldjur att göra iaf. this suck. mååååååd. hon är helt bäng. fattar ingenting liksom..

menmen, jag har tråkigt dårah. och eftersom att jg inte hade bloggat på ett tag dså kom jah på att det kunde jag titta in här ;)
heeeeej nu kom hampus :D NAJS (Y)  menmen, hoppas det är slut snart, då äre dags för spanska.. usch, sen lunch.. isch.

sen ska jag fråga om jag kan åka till aminis, känns som att det behövs eftersom att min pappa är totsat scruuwed right now.
men puss, vi ses väl kanske.
jag orkar inte berätta mer om mitt patetiska liv nu :)

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0