unfaithful.

hej, jag är inte glad.
jag är väldigt irriterad.
åååååh känslorna kommer tillbaka.
jag trodde även att jag och mamma hade blivit vänner men nääääe då. nu kommer hon såklart och förstör vänskapen våran IGEN.
jag vill inte vara här, jag vill inte bo här, jag vill inte leva här.
min karma är nog ganska dålig.
fyhelvete.
i söndags påvägen från sidskogn, hämtade vi amina i bruket. det var bra, jag ville inte vara ensam!
vi hade mysigt som vanligt och somnade inför en tuff skoldag som väntade efter det (y) lovet. det var inte roligt att vi skulle börja jävla horcpfittskolan igen men det fick väl bli ändådå.
när vi kom till skolan satt jag första timmen hos junars, sen gick jag och amina till högbergs för att hämta hennes saker (he-he) av griserik.
efter det tog vi en promenad mot sjukan för att gå till umo, efter en incident.
var lite på slöjden & spanskan när jag kom tillbaka till skolan sen varte lunch idrott biologi.
efter skiten tog jag med min hjärtat hem igen, eftersom att vi hade lite att göra (he-he) vi har aldrig nåt viktogt för oss. för dom som inte vet så brukar vi vara jääävligt feta av oss, men igår var vi EXTREMT ovanligt feta! hah
på kvällningen varte skumvolleyboll (y)(L) MI LOVE ;)

aja, idag har jag vart på bilden sen 'möte' fram till lunch, efter det varte faktskt svenska, åh jag läste ut eva&adam serierna (y) jag är så sjukt duktig!
efterskolan åkte lillebror gäääru töntbulle med hem, det var mkt saknat satteee! <3 frammåt 5 stack hon iväg på konfa och då började mamma tjata om "inte sitta så mkt vid datan, plugga" grejen, så jag läste liiiite.
sene, har jag ju haft datan brevid mig hela tiden men det är ingenting hon behöver veta eller bry sig om.

BTW, jag bar amina på axlarna till preem idag!!! och tillbaka till skolan igen !! :) fuck off vad cool jag är.

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0