2 nötter väger mer än en nöt

dvs jag och amina väger mer än erica! hahahahahahahahaahhahahahahahahaha
imorrn sticker vi til jarse, det ska bli ferre najs!
är hos amina atm, och senare åker vi hem till min underbara säng för att sova.
cuz, you're my heaven.
erica är gullig och påminnde oss om att "2 nötter väger mer än en nöt" citat by mig. ja där runt halloween kan man ju bli lite blond och säga halvtreviga saker :D
vi saknar jarse och much in it! så nu ska vi spela tick tack tor och drömma oss bort till landet ingenstans för att få bli lyckliga som nötjävlar.

förresten gillar jag designen på min blogg mktmktmktmkt! tack mino <3

PUSS & KRAM GODNATT OCH ALLT ANNAT SOM JAG INTE ORKAR SKRIVA!

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0