bejking some bullish

tjenna polarn :)
idag var vi duttiga som attan och klaev upp kvart över 6 (y) fifan. åkte till skolan och skrev kemi provet gick på matten och halva engelskan, sen kändes det inte värt att vara kvar eftersom att jag ändå hade så ont i huvet och mådde mindre bra..
så vi åkte till amina och åt lite lunch hos henne hämtade nya stuffs och spelade lite BUZZ! jag är bäst.
efter att vi hade spelat BUZZ och ätit lite smaskens glass, bar det av tillbaka till skolan för att prata lite med antifjanti å samiboy.. & dessutom byta buss för att komma hem mot miiiii.
väl framme i kyrkbyn så skulle vi ta den brillianta idén att klättra över bäcken på vägen hemmåt istället för att gå runt å gå på bron å vägen.. duktiga som vi var så fick vi vara med om lite glidning på rooumpan och snö i kläderna och även bli lite genomblöt genom plumsning. ( dom kallar mig plumsarN) hehe.
tillslut efter en lång vandring, "vilse i skogen vandrar dom omkring, dom vandrar omkring och dom hittar ingenting. dom lever på kottan steeeeenar och bär, dom hittar ingenting! dom vet inte vart dom är! " :D
så kom vi iaf hem.. till mitt älskade hus, och förberedelserna för att baka bullar är bra (y) nu håller vi på och bakar men degen jäser för att vi sen ska kunna få 'en bulle i ugnen'.. hehe. inte kul nej jag vet..
aja, puss å kram. / kungen

frewsten, amina är en tjockkorv!!!!!!

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0