god eftermiddag (trots att det är morgon)

typ, jag är troende. jag ska till kyrkan ;o  får iaf sällskap av freddan och sara. & nån mer?
jag sov ensam inatt, återigen inte bra.. jag tycker inte om att vara ensam, förresten kan jag inte påstå att jag sov heller.. & varför kan jag inte sova? DAMN!
det är förargligt även hur jag saknar, jag saknar typ allt hela tiden. tänk att vara som mattajz, att inte kunna sakna, det är fan sjukt. jag skulle inte klara aav det heller.
&fan vad jag är arg på mig själv, varför dessa humörsvängningar? har jag nån anledning till att vara arg och deppig eller?! nej jusste VARFÖR!? varför gråter jag då helatiden när jag försöker vara glad.. jag fattar inte mitt problem!
åh helvete, förresten så ringde putte igår! (y) mkt bra mkt bra, jag saknar honom lite faktiskt. JAG SAKNAR FAN ALLT! helvete!
sen känns det inte som att jag klarar av nånting, typ inte ens att vara en vän. jag fattar inte. ofta JAG känner mig världelös?! det är så inte jag, jag är liksom bäst?

FAN, jag villl hitta tillbaka till mig själv!

Kommentarer
Postat av: AMINA

hahahahahaha. förlåt! de är synd om dig, men du är så söt gumman<3 jag ska hjälpa dig, varje måndag så är jag din psykolog. ska vi leka?PUSS :D

2009-01-11 @ 14:43:50
URL: http://aminis.blogg.se/

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0