god helg, eller vad man nu säger

fredagen var härlig, seg skoldag bara. slutade 1 för att håkan var göll och lät mig slippa provet! underbart.
fredag efterskolan vart det först attt gå runt i tierp köpa godis och sånt, sen tog vi tåget till järvsö amina och jag!
pizza på tåget är ju en tradition så varför inte.
väl framme i järvsö vare ju en svikare host*erica*host som inte kom och hämta oss, men däremot var då 'putte marcus' gullig och kom :D  gick till metro och typ där vare dött, så vi åkte iaf hem vid halv 10. inte värt att stanna längre.
BÄSTIS PHILIP var iaf en höjdpunkt (y)
tänk att så små ord kan göra så mkt. *feg*
aja, sen åkte vi hem och glädjade oss av att få veta att gunnbritt och johnerik var i fjällen så vi fick bo ensamma (y) underbart!
blev nattbad och lite övrigt..

LÖRDAG; vi sov först typ länge (?) sen vare ju nån som städade hela dan och inte hade tid att leka med oss. men sen kom hon iaf frammåt 8.
senare på kvällningen dvs frammåt 11 kom markus och ärik på besök. det blev film(er) och väldigt integoda popcorn, heh. HOST igen.  efter dom gått hem till ärik igen så blev det kladdkaksbak i natten och massa prat.
och ja jag kan inte hjälpa att jag blir som jag blir, förlåt! "det blir alltid värre frammåt natten"
menmen, dom sakerna sov redan vid 4 så då vart det en annan som as always, inte kunde sova...
vid fem ringde det iaf så man hade nånting att göra i 20 minuter (?).. ojoj, värst vilka fördommar.
jag somnade väl iaf frammåt 6 halv 7 men vaknade igen vid halv 10 och tyckte att det var dags att gå upp.. så blire när man ändå inte kan sova.

så vare helt plötsligt söndag och helgen var över... dom andra 2 lallarna sov typ till halv 1 (?) duscha och så
blevde en snabb skoter tur och packning sen vare bara att fara hem.

VI HAR 3 NYA DUBBELSÄNGAR ?! nån som vill komma och sova?! ;) hahahahahahahahahahhahahahahahahahhaha
min mamma har nåt allvarligt fel :D

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0