god måndag typ?

"men gör det åt mig, jag har faktiskt mensvärk!" dagens sätt att få folk att göra som man säger. mycket effektivt, oftast.
min mamma har stuckit iväg på nå jobb (som vanligt) och kommer hem på onsdag, jag bor hos pappa tills på fredag sen blire järvsö över helgen (som vanligt).
jag siter atm ensam hos mamma men ska åka hem till pappsen om typ en kvart, så jag måste nog gliiiiiiiida mot bussen... ojoj, lillebror igen..

btw, dagen är/har vart värdelös! typ deppig dag som fan, junars var sjuk också, jag som skulle dit imorse, och verkligen kände att det behövdes, men visst då går han och sjukar ner sig..
hampus och kim vill att jag ska dö.
RIP me and myself, nu går jag och cuttar mig (naaaat)
emma<3

"mitt ord är hennes lag"

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0