godkväll

åkej, nu äre såhär. jag sitter hemma, alldeles ensam som vanligt. och ja jag tänker inte bli nån seriös bloggare, bara bra att ha när jag behöver skriva av mig. vilket händer ganska ofta..
bloggnamnet fick jag självklart av pipp, min bästis (y)

fan, jag är nevrvös.. helt utan anledning. och jag saknar amina! det är inte lätt.. btw, så tänker jag kanske flytta till järvsö mot 9an, men jag vågar inte det heller. fan, jag vågar inte lämna allt! skulle sakna skiten för mkt.
just nu känner jag även verkligen FUCK KÄRLEK, den kan ta sig! jag saknar allt för mkt som har med den att göra!
sami är däremot sällerisnäll och underhåller mig. och jag kastar in en chansning på att emma & pontus har mysigt nu efter att jag stack, hehe.
& att göra lista:
måndag nån tid efter skolan ska jag klippa mig,
tisdag: kuratorn 8.00, umott 13.00
just not to forget.

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0