hej hopp slut på helgen.

nu är helgen över.
nätterna spenderades med älsklings ida som var mkt saknad, i fredags var vi typ på metro och inte gjorde nå speciellt.
TRAPPOR <3
menmen, sov i kramsta hos päääääääääääär, och sen klockan 3 åkte vi och kolla på hockey, frammåt 7 bar det av hem mot skogen & mitt hem. där åt vi , sen gick vi över till lings för att äta tårta, GRATTIS ANGELICA! <3
när vi var där ringdes loddan & grapparna dit för att komm och umgås lite :) dom stannade ett tag å vi typ spelade gh & wii. ganska kul då?
sen typ...... frammåt natten gick jag och ida hem till älskade jonjörs, där vi än en ggn fick sova i lägenheten, tack! :D sååååe, sov vi och sen varte ner på jarse sådär på morgonen för idan skulle på träning och kyrklig som jag är så skulle jag till kyrkan (y) jag är sååååååå duktig.... -.-'
åkte hem på skogen igen och var där i nåra timmar, sen bar det av mot tierps kommun igen. och nu sitter jag här hos pappa, har precis ätit prinsesstårta! för typ kristin fyller 31! (y) grattis ffs! :D


du är inte värd ett skit så som du håller på. jag måste inse dina misstag och lägga dig på hyllan jag vet.

Kommentarer
Postat av: amina

bra evelina, bra!

2009-01-27 @ 14:22:04

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0