inte god dag.

typ tjena. nu har jag haft 2 skitdåliga dagar i rad. imrse vaknade jag 10 över 8. vilket inte var överdrivt bra efttersom att skolan börjar fem i åtta. menmen, det fick duga så kom man försent (igen).
sen var det första man hörde från en lärare imorse "har du knarkat?! du ser så komnstig ut på ögonen" men jaaaaaaaaa självklart var det därför jag 'försov' mig, jag hade ju suttit hemma och knarkat! åååååh idiot.
typ dåligdaganledningarna är ju igentligen ganska lätta att hitta.. ibland vill man verkligen att vissa bara kunde gå och dö, elelr ah iaf försvinna för ett bra tag!
min skolgång har iaf blivit en katastrof. efter jullovet har jag inte orkat, trött är man väl hela tiden men asså.. antingen kommer man försent eller inte kommer alls, när man väl kommer sitter man och kollar rakt ut i ingenting eller lackar ur på nån idiot! det har verkligen blivit fel det här, feels not good man!
för dagen har iaf lindström, bampus & kimmen varit stora <3n!

när man väl kom hem efter att ha gått från bussen i det HEMSKA vädret kom man hem till en bortskämd liten unge som man sååååklart skulle vara med då. sunes jul & socker får iaf ungen på bra humör. typ hej lyssna på mig "nej jag är inte döv jag bara skiter i allt du säger" jo men det har jag märkt. tur att jag är så otroligt snäll. jag älskar dig.<3

nu är det meningen att jag ska plugga teknik eller så meeeeneee.

Kommentarer
Postat av: Lindström(;

Jag älskar dej något enormt och finns alltid här!<3

2009-01-21 @ 21:23:59

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0