mo peresto amino

hej, det är jag som är evelina, men dom kallar mig kungen. POMPOM

än en gång, leker jag med min älskde vän, jag kallar henne även för amina. menmen, det duger med att kalla henne tjockkorven också. men det är inte många som gör det. hon kanske inte riiiiiiiiktigt förtjänar det.
jagvar hos junars idag (y) det var brabrabra att ajg fick komma dit igen eftersom att jag är så neråt, fast detmesta börjar gå uppåt..  men sen äre ju vissa problem som gör attman bara inte orkar.
såren läker med tiden? eller hur vare nu va.
förresten äre ganska sorgligt att jag håller på å bli lite förälskad på nytt. damn boy, you really make me feel good.
amina är snygg godnatt :D

Kommentarer
Postat av: amina

ÖRRU! du är en tjockorv :( äälskar dig bumbibjörnen min

2009-01-30 @ 19:27:22

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0