tjenahopp.

åkeeej,
igår var jag väldigt inte taggad på allt. fifan.
mamma var på skolan ch pratade med typ alla lärare.. & ja hon ringde sen och då lät det att alla, (hon & lärarna) hade märkt att det var nånting som var helt fel. det har även jag märkt så självklart kom det a crying moment.
"men det är ju nånting som håller på att hända som inte får hända" & ja såklart har jag väl märkt det själv. livet leker inte alltid.. eller jo, livet leker med mig. det gör vad det vill och pang bom, dåliga tider.
menmen, terapi samtal med amina & världen såg genast iaf lite ljusare ut, fifan. jag verkligen älskar dig, så det ibland gör ont, innanför revbenen! <3
LOVE IS JUST TROUBLE AND I DON'T KNOW IF I WANT IT. jag vågar inte heltenkelt.
menmen, så kan livet fortsätta leka fram och tillbaka, men jag vet itne hur jag vill ha det. vet inte hur mkt jag orkar av det. jag bara gråter och mår piss, men aah. så kan det va antar jag. man får väl bara lära sig att leva met?

idag var jag iaf liite taggade på skolan (y) iaf en halv lektion ;D
menen, jag var iaf i tid endel ggr (y) det börjar gå mot förbättring kanske?
efter skolan åkte jag hem med amina, vi lekte lite sen sprang vi över till maxiboy och lekte med han resten av dan :)
treeeeeeeeevligt. I<3U people.
fresten har min pappa tattuerat sig idag. vad kan det var på den om inte en pålle, jo en pålle. OFC! menmen, hans val. det han lever för.

imorgon åker jag till järvsö och things I miss! <3

Kommentarer
Postat av: Lindström!

Höhö, duu, min pappa har tatuerat in en strutsjävel på armen ;O

2009-01-23 @ 22:06:31

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0