tlööööööööött

fifan, jag är astrött. kan inte sova men håller ändå på att somna ;o helt sjukt men inte så konstigt med tanke på att jag inte har sovit som jag ska på längre än jag kan komma ihåg just nu...

första hemkunskapen sen 5an idag, & haha, jag hamnade i samma grupp som martin IGEN! vi som var så himla "bra" ihop. hehe, jag är snäll mot han.. thet smakade nyponsoppa, fast äckligt, skit konstigt..
jag saknar järvsö, ja jätte mkt! finns även saker jag bara önska att dom kunde gå och ta sig. btw så bara förstör ajg föör mig själv helatiden! hemskt. förresten blir jag skit irriterad när man ringer till folk ock verkligen MÅSTE prata merom, så svarar dom inte. då blir jag jätte besviken..
jag grät en snutt nyss, det var skönt!
nu somnar jag ärligt såå ,

BYE!

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0