erica klär av nägerbollarna

ett citat by evelina. det var lite skoj, för erica är här, ja det är hon. vi äter chokladbollar, mumma! hon och kim bakade dom, jag hann inte hjälpa till. eller jo, jag hällde i havret. sen ringde det. så jag gick iväg, men nu är jag bib, BACK IN BUSINESS!
idag har jag vart på kalas, hos min polare jonas. han fyllde 7 år. han bjöd på massa goda jordgubbar. sen åkte vi till säljesta och kollade på "släkttomterna". jag har bestämt att så fort jag har tillräckligt med pengar ska jag köpa mormors. ska snacka med henne.. så najs, nåra meter till älven liksom. helt underbart!
igår, eller ah inatt, när jag skulle in och skriva ett godnatt inlägg, då funkade inte det att logga in, jag blev väldigt besviken då. men det gör inget, för jag har blivit lite överdrivet social på bloggen :) nu ska jag leka med erica :D PUSS!

PÅSK!


JUL!


NYÅR!


SOMMAR!



& ALLTID ALLMÄNNA TIDER! hjärtat.

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0