EVELINAÄRCOOLASTISTAN

jag är blöt i håret, var nyss och badade vid alcanez. kim och erica hade vart och köpt glass till mig som dom kom hit med, trevliga prickar. sen åkte vi och badade. värre är att min "jag är inte hungrig" grej har kommit tillbaka, på 2 dygn har jag ätit en rostad macka en halv pizza och lite godis, och ja, glassen såklart! och grejen är den att jag inte har vart hungrig en sekund. jag äter när folk säger åt mig, inte annars. jag känner mig mätt hela tiden. inte bra.
 men vafan, allting kommer lösas å bli bättre igen om du har pengar i fickan eller ett äss i din ärm.
och just för tillfället har jag pengar i fickan!

/


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0