låt det inte rosta bort.

tror jag ska ta tag i bloggen igen.
frammåt 1 tiden inatt kom en blöt erik. det var väldigt gulligt att han tog moppen några mil i regnet mitt i natten. jag älskar honom. det gör jag verkligen! får se ifall han kommer tillbaka frammåt natten denhära dagen också, eller om jag fixar skjuts någonstans. pallar inte vara ensam..
för övrigt har jag varit med erica hela dagen, eftersom att erik inte ville vakna så åt jag frukost med rican när hon kom. vi tog sen en kanottur i det blåa över till alcanez och jag tog mig ett dopp i det vackra vädret. jag kan bara inte sluta tycka om sommaren, den är underbar! sen tog vi oss hem till erica och jag bakade 2 pajer till vicky. hon var mycket tacksam. nu har kim och erica åkt iväg på en secret mission (som jag vet) & jag är lämnad ensam här hemma. får väl se om jag lyckas få något sällskap eller om jag fortsätter vara ensam all night, det visar sig!


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0