oh lala

jag har varit otroligt ouppdaterlig nu på sistone.. kan vara för att jag varit i utlandet, men iaf. jag orkar inte skriva någonting om när jag var i england. det är för änsträngande. jag orkar heller inte skriva vad jag gjort på sistone..

jag kan iaf skriva tack sing för överraskningarna, ni är underbara<3
om bara erik kunde pallra sig hit kunde jag vara tacksam, men nej jusste.. 24/7, larvigt. erica och kim får väl komma över annars, öch hämta grävaren. nu ska jag också sluta skriva saker som ingen bryr sig om. puss



en bild från london, kan säga att min mormor trodde att jag spydde på denhär bilden x) hehe


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så söt

2009-07-21 @ 22:29:45

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0