vacker utan spackel

skön låt. jag har kommit på att jag verkligen inte gillar när folk ljuger, speciellt inte folk man tycker om. när människor som står en nära ljuger för en. USCH på det! den masken kan man vara utan, och istället berätta sanningen. du ska vara den du är, vacker utan spackel. även om dom menar smink, och jag menar lite annat. men det är what ever!
imorse blev jag väckt av min älskade, heh. fast han sa åt mig att sova. nu har han åkt hem och jag sitter här. ikväll ska vi ha mys i stavsätra, i stugan. var fett längesen jag sov där, med jenny & johanna början av förra sommarn. ikväll ska vi troligtvis dit, jag och erica. antingen så får vi klara oss utan erik och kim, som kanske åker till mellansjö (?) eller så kommer kanske dom med. vem vet.
nu ska jag inte skriva mer i detta inlägg. men puss

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0