17 17 17! :D

hehe tja, jag kommer inte ihåg vad jag skrev sist. men igår var det iaf filmkväll på metro. jag träffade mina kära därifrån för sista gången innan jag åker. erik åkte med hem och sov hos mig! det var najs, jag har inte sovit ensam mycket alls på senaste tiden, och damn i like it.
jag beklagar alla singare att jag inte kunde komma igår, jag hade fullt upp av att gråta och ta farväl av min älskade porslinsgubbe <3
om ca 1 dygn och 6 timmar ska vi samlas på arlanda, och jag kommer sova mkt av den tiden vill jag lova. satt det är typ alldeles strax jag åker, oskar kom nyss och tog farväl av mig med massa kramar, hans tröja och kort har jag iaf med mig! lika bra att jag har med mig saker som dämpar hemlängtan! men jag är jättearg, bagaget får BARA väga 20 kilo, det är värdelöst att packa 20 kilo till en månad, jag skulle vilja säga att jag har packat om mhelt 4 gånger och plockat ur massa saker ännu fler gånger.. inte bra!
tror jag borde skriva en avslutande mening, och den tillägnas erik!
för tänk vad fort tiden går, det har redan gått en månad sen det blev "påriktigt" & du är helt klart det bästa jag vet, älskling! <3
jag lovar att hälsa till crippe cool från alla :) hehe


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0