3 dagar.

enligt mina beräkningar är det nu bara 3 dagar + en natt kvar tills vi åker till england.. omg, jag får ont i magen..
erik är här.. han är och pratar med mamma ute i köket, tror jag ska gå dit och kolla vad dom pratar om, om jag orkar pallra mig upp ur soffan ;) alltså. jag kom till sidewood igår, the city duvet! men jag får inte tag på erica.. måste kolla om hon är hemma idag, erik ska jobba :( imorgon med. jag som åker till tierp igen på onsdag, får se hur det går.. sen blir jag borta en hel jävla måad, eller ah, 27 dagar typ.. aja, jag ska se vad dom gör, börjar lukta mat nu också, usch :(

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0